۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۵۹۲۶۷۱
آیت الله علوی گرگانی:

اجازه ندهیم انقلاب را تضعیف کنند|معیشت مردم درفشار است؛دولت تدبیر کند

اجازه ندهیم انقلاب را تضعیف کنند|معیشت مردم درفشار است؛دولت تدبیر کند
حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که خداوند ضامن بقای شجره طیبه انقلاب است، تأکید کرد که نباید اجازه بدهیم دشمنان و بدخواهان انقلاب را تضعیف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله محمدعلی علوی گرگانی در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم اظهار داشت: امسال نسبت به سنوات گذشت سالی استثنایی است چرا که چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی گفت: انقلاب در این مدت صدمات زیادی دید و اذیت ها شد، امام صادق(ع) می فرماید هیچ بنده ای نیست که در راه خدا صدمه ببیند و در مقابل ظلم و ستم ها صبر کند، مگر این که خدا عزت او را زیاد می کند؛ مصداق این سخن، پیامبر اکرم(ص) بودند که صدماتی دیدند تا بتوانند دین خود را بیان کنند و وجود مبارک ایشان صبر و استقامت کردند و امروز نگاه می کنیم که اسمشان با عظمت در مأذنه ها بلند است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: خداوند متعال ضامن و نگهدار این انقلابی است که به دست امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، چرا که خون های به ناحق پای این انقلاب ریخته شده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی به امانت به دست ما داده شده است، افزود: امروز شما نقطه مرکزی حوزه علمیه هستید، نگذارید چهره انقلاب از بین برود و خراشیده شود و دشمن سرمایه گذاری کند تا حجاب را از ما بگیرد؛ رهبر معظم انقلاب هم اخیراً اشاراتی در این خصوص داشتند و خدا وجودشان را حفظ کند و از شما تقاضامند هستم که نگذارید این انقلاب دستخوش دشمن قرار گیرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشت: مراقب جوانان و خانواده خود باشید و سلام و سفارش ما را به آنها برسانید و با زبان گرم و خوب به آنها بفهمانید که خون های زیادی پای این انقلاب ریخته شده تا به دست ما رسیده است.

وی با اشاره به این که این انقلاب باید به نسل های بعدی برسد، افزود: عدد چهل جزو اعداد کمال است و انقلاب اسلامی به چهل سالگی خود رسیده است،  نباید بگذاریم که این انقلاب ضعیف شود بلکه باید سرفرازی انقلاب ما بالا از این باشد و قوت بیشتری داشته باشد و این انقلاب امانت الهیه ای است که خداوند متعال به دست ما داده است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: اگر امروز دنیا را بگردید، بهتر از ایران پیدا نخواهید کرد و هیچ جای دنیا نمی بینید که مردم آن مانند ملت ایران تا این حد متدین و نجیب باشند.

وی گفت: معیشت مردم در فشار است و امیدواریم که دولت نسبت به آسایش بیشتر مردم توجه داشته باشد که مردم اذیت نشوند اما مردم با همه مشکلات و سختی ها به محض اعلام زمان راهپیمایی، همه حضور پیدا می کنند و در دیگر کشور ها چنین مردمی پیدا نمی شوند و این نعمت بزرگی است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که باید طرفدار انقلاب باشیم و نگذاریم که این انقلاب ضعیف شود، اظهار داشت: وحدتی که زیر سایه ولایت فقیه است، بسیار بزرگ است و از خداوند متعال می خواهیم که این نعمت را برای ما حفظ کند، انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که خداوند آن را تضمین کرده است و مردم باید از آن نگهداری و به نسل های بعدی منتقل کنند./822/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
ارسال نظرات